ohuha

Grottmongot i mitt hem

Kategori: Allmänt

Jag har nu bott ihop med Grottmongot i fem månader!!!
Senast den förste flyttar han ut. Det är snart det!
Det ska bli så fruktansvärt jävla skönt.
Visserligen har det fungerat bra, men med risk för att låta väldigt självgod så är det helt och hållet min förtjänst.
Hade jag varit så tålmodig som jag har varit med honom så hade mina tidigare samboenden förmodligen fungerat bättre än välsmorda kullager.
Jag avskyr honom av hela mitt hjärta. Det kanske låter som en elak överdrift, men betänk följande:

1. Han tror att genetiska skillnader på könen är den största, ja kanske enda, orsaken till exempelvis lönediskriminering. (observera motsägelsen i denna punkt och nästa!)

2. Han anser inte att kvinnor diskrimineras, snarare är det männen i samhället som diskrimineras. (jag har aldrig fått någon förklaring till på vad han bygger sin teori, när jag försöker fråga blir han arg och säger att man inte kan disskutera med mig eftersom jag alltid har rätt. OBS! Alltid har rätt alltså, inte alltid ska ha rätt. Han är helt öppen med att han stör sig på att jag alltid har motargument som han i sin tur inte kan säga emot.)

3. Han är emot abort, då det är detsamma som mord.

4. Han är för kriget i Afghanistan och tycker att dödandet i krig ibland kan vara legitimerat. T.ex. om svenska och amerikanska soldater ska försvara en av "sina" baser i landet (alltså Afghanistan) och de angrips av "talibaner" (Afghaner alltså).

5. Han är kristen.

6. Han tror inte på evolutionsteorin............

7. Han spelar wow HELA tiden

8. När han spelar wow så skypear han samtidigt. Högt. Det är faktiskt ett under att skypes servrar inte typ sprängts i luften och upphört att existera av den enorma massa av decibel han pumpar ut.

9. Om skype censurerat samtal på samma sätt som många av internets chat-forum för ungdomar gör hade man kunnat uttyda följande av hans "skypesamtal"; "MEN *PIIIP* *PIIP* PIIIIIIIIIP* VAD I *PIIIIIP*PIIIIIIPIPIPI* PIP* FÖR *PIIIIP *PIPI* PI * *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP* DÅÅÅÅÅ!!!!!!"
Nittio av hundra ord han yttrar är detta, hans abosluta favoritsvordom: "fitta".
Nämnde jag att han är kristen...? Fast det är klart, fitta har ju förstås ingenting med himmel och helvete att göra utan är endast ett uttryck för allt som är dåligt här på jorden. Det som liksom blev fel från början och inte har ändrats sen dess, eftersom evolutionen aldrig ägde rum. En symbol för allt manshat och mansförtryck på jorden, skulle man kunna säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: